תרגום תבניות וורדפרס

זהו לא סוד שהיום לא חייבים להוציא אלפי שקלים על עיצוב גרפי לאתר אינטרנט, בייחוד אם בחרתם לבנות אתר מבוסס תבנית וורדפרס, תוכלו לבחור תבנית עיצוב משלל תבניות העיצוב הקיימות ברשת. אולם לא בכך נסתיימה מלאכת בניית האתר, שכן יש להפוך את האתר לאתר בעברית, המיושר מימין לשמאל ולהתאים אותו לצרכי העסק שלכם.

לחצו כאן כדי לבחור תבנית וורדפרס לאתר שלכם וצרו איתנו קשר לבניית אפיון והתאמת תבנית הוורדפרס בצורה שתתאים לעסק שלכם.

עלות בניית אתר המבוסס על תבנית וורדפרס פרימיום הינה החל מ 2450 שח, העלות כוללת:
התאמה למובייל, התאמת הצבעים ועיצוב חלקי של דף הבית ע"י מעצבת, תוספים לקידום ואבטחה, אחסון מאובטח לשישה חודשים, עמודי תוכן ללא הגבלה ואחריות לשנה
*המחיר לא כולל מע"מ

מה ההבדל בין תרגום תבניות וורדפרס לבניית אתר?

ההבדל הוא שבניית אתר מבוסס וורדפרס משמעו אתר בהתאמה אישית לצורכי בית העסק עבורו נבנה האתר. גם אם מדובר ברכישת תבנית עיצוב מוכנה עדיין תתבצע עבודת ריטוש האתר והתאמתו ללקוח באופן מושלם. לעומת זאת, תרגום תבניות וורדפרס הנו שירות בו חברת בניית אתרים מתרגמת את התבנית מאנגלית לעברית ומיישרת את האתר ואת הרכיבים בו מימין לשמאל. לא יבוצעו שינויים ברכיבי האתר והאתר יראה ויכיל בדיוק את אותם הרכיבים שהופיעו בתבנית העיצוב המקורית. ובמילים פשוטות יותר, אם מצאתם תבנית עיצוב שממש 'נתפרה' עבורכם – די בתרגומה.

האם יש תבניות בעברית?

ניתן למצוא מספר מצומצם של תבניות בעברית ולכן, רבים פונים לשוק העולמי על מנת להיחשף לכמות גדולה של תבניות עיצוב. כמו כן, קיימים אתרים מורכבים כמו אתרי מסחר ופורטלים, אותם לא ניתן למצוא בעברית. בכל אופן, תרגום תבניות וורדפרס אינו שירות יקר, אולם משתלם מאוד ויעניק לכם את האתר המושלם.

נטביי מתרגמת תבניות

נטביי מתמחה בבניית אתרי אינטרנט מבוססים וורדפרס, תרגום תבניות וורדפרס וקידום האתרים במנועי החיפוש. וורדפרס הינה המערכת הפופולארית ביותר המאפשרת מגוון רחב של אפשרויות ונותנת פלטפורמה נוחה לניהול תכנים. לקוחות שמגיעים אלינו ובוחרים תבנית שמתאימה באופן מושלם לאפיון בית העסק שלהם – אנו ממליצים להם על תרגום תבנית בלבד.

דילוג לתוכן