כל עסק שמכבד את עצמו מקים לו דף אוהדים בפייסבוק לפחות, עסקים שממש בעניין קידום ברשתות חברתיות, ידאגו שתהיה להם נוכחות בולטת גם בטוויטר ובגוגל פלוס. למה צריך לשווק את העסק ברשתות חברתיות? הרי רשת חברתית הינה מפגש חברתי וגולשים לא מגיעים לשם במטרה לרכוש מוצר או שירות. התשובה לכך היא – חשיפה! רשת חברתית חושפת את שירותיו או מוצריו של בית העסק בפני קהל יעד גדול יותר וכך, נוצרת תודעה של המוצר או השירות אותו מקדמים.
חבילות שיווק בפייסבוק ומחירים
1. ניהול עמוד בסיסי
– הפקת תוכנית פוסטים חודשית לעמוד.
– העלאת 2 פוסטים בשבוע לעמוד הפייסבוק העסקי: מידע רלוונטי, תמונות וכדומה.
– מעקב אחר תלונות והודעות הגולשים ומתן מענה להודעות – באחריות הלקוח.
– הקמה וניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק לפי תקציב הלקוח.
עלות לחודש אחד: 600 ₪
2. ניהול עמוד חלקי
– הפקת תוכנית פוסטים חודשית לעמוד.
– העלאת 4 פוסטים בשבוע לעמוד הפייסבוק העסקי: מידע רלוונטי, תמונות וכדומה.
– מעקב אחר תלונות והודעות הגולשים ומתן מענה להודעות – באחריות הלקוח.
– הקמה וניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק לפי תקציב הלקוח.
עלות לחודש אחד: 800 ₪
3. ניהול עמוד מלא
– הפקת תוכנית פוסטים חודשית לעמוד.
– העלאת 6 פוסטים בשבוע לעמוד הפייסבוק העסקי: מידע רלוונטי, תמונות וכדומה.
– ניטור עמוד ומעקב יומיומי אחר תלונות והודעות גולשים.
– מענה קבוע להודעות גולשים או העברתן לבית העסק.
– הקמה וניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק לפי תקציב הלקוח.
עלות לחודש אחד: 1,100 ₪
איך עושים קידום ברשתות חברתיות?
ראשית, בעת שעושים קידום ברשתות חברתיות, חשוב להתמקד בפייסבוק שנחשבת לרשת החברתית הגדולה ביותר ובה תעבורה גדולה במיוחד של גולשים. עבור עסק יבנה דף אוהדים ובו יתעדכנו מבצעים, חדשות מעניינות וסטטוסים עבור בית העסק והשירותים או המוצרים שהוא נותן. בשלב הראשון, צריך לייצר 'לייקים' לדף האוהדים, שכן, כל מי שעשה לייק יראה על דף הפייסבוק שלו את עדכוני העסק ובנוסף יראו את זה על הקיר שלו גם חבריו. אותו בית עסק, יתפרסם באופן ויראלי וככל שיאסוף לייקים רבים יותר – כך ייחשף ליותר אנשים.
פרסום בפייסבוק משפר את התוצאות בגוגל
יתרון מאוד ברור של קידום ברשתות חברתיות לרבות פייסבוק, הוא כמובן העניין שאתר העסק יקודם גם בתוצאות האורגניות ככל שפעילותו ברשתות חברתיות תהיה גדולה יותר. עדכוני גוגל עבור מנהלי האתרים מראים כי יש עידוד מצד גוגל לקדם עסקים ברשתות חברתיות והדבר ישפיע מאוד על תוצאות האתר במנוע החיפוש גוגל.
ניתן לשלב מעט קידום ממומן
אפשרות נוספת של קידום ברשתות חברתיות היא האפשרות הממומנת, רשתות חברתיות בראשן פייסבוק מעמידה לרשות גולשיה את האפשרות לפרסם את העסק שלהם על פי פילוח ייחודי. הכוונה, שאם מעוניינים לפנות לקהל יעד בטווח גילאים מסויים, או בסטטוס מסויים – בהחלט ישנה אפשרות לסנן את הפרסום ולכוון אותו לקהל יעד הרצוי. כמו כן, ניתן לבחור אם מעוניינים בפרסום שהתשלום עליו הוא לפי חשיפה או לפי הקלקה. המודעות לפרסום אתרים ברשתות חברתיות הולכת ועולה, אפשרויות הפרסום משתפרות מפעם לפעם ומציעות אפשרויות פרסום מגוונות בהתאמה אישית.
שיווק עסקים קטנים
קידום בפייסבוק
קידום עסקים בפייסבוק
ניהול דף בפייסבוק
קידום עסק בפייסבוק
קידום עסקים בפייסבוק