חברה לבניית אתרים זה אנחנו

תחום בניית האתרים הינו תחום מעורפל עבור הלקוחות וברור מאוד לבעלי החברות והפרילאנסרים העוסקים בו. והכוונה היא, שהלקוחות לא מבינים על מה הם משלמים, בעוד נותני השירות מבינים היטב מה הם נותנים ללקוח. השאלה היא מה עדיף – חברה לבניית אתרים זולה, או דווקא את היקרה, או אולי בכלל עדיף פרילאנס שיעשה את העבודה. כל התשובות לשאלות הללו בכתבה הבאה.

חברה לבניית אתרים – גילוי נאות

ראשית, בבואכם לבדוק חברה לבניית אתרים, לא די בלהתרשם מהפרוטופוליו של החברה, חשוב לשים לב כמה מידע מנדבת לכם החברה. כלומר, שימו לב, שאותו איש מכירות שמנסה למכור לכם אתר אינטרנט לא מספק לכם תשובות מעורפלות ושהוא פורס בפניכם את כל המידע ואת כל ההוצאות הצפויות על בניית האתר ועל עיצובו. לא פעם קרה שלקוחות קיבלו הצעת מחיר נמוכה מחברה, התפתו ולאחר מכן, התחילה החברה לקבל את התוספות על שינויים קלים שבוצעו באתר. חברה לבניית אתרים טובה ואמינה, תבצע גילוי נאות ותדאג לשמור על שמה הטוב מול הלקוחות.

לפני שמזמינים אתר מחברה לבניית אתרים אתם צרכים להבהיר מספר דברים, להלן חלק מפרמטרים שיש להתייחס אליהם.

  • האם אתם מחויבים לאחסן את האתר בשרתי החברה – אחסון האתר בשרתי החברה כובל אותכם לחברת בניית האתרים.
  • האם המתכנת הוא שכיר או שהחברה מעסיקה פרילנסרים – חברה שמסתמכת על שירותי פרילנסרים לא תוכל לתת שירות אמין ואיכותי לאורך זמן משום שפרילנסרים נוטים להתחלף וכך לא תוכלו לדעת אם הפרילנסר הנוכחי מספיק איכותי כדי שיעבוד על האתר שלכם מבלי לגרום נזק. (אסור לשכוח שהשכר שהחברה משלמת לפרילנסר הוא בדרך כלל נמוך הרבה יותר מהשכר של מתכנת שכיר)
  • באיזו מערכת האתר יבנה ובאיזה שפה (קוד פתוח או קוד סגור), הכוונה שאם החברה בונה לכם אתר תדמיתי פשוט במערכת קוד פתוח למשל וורדפרס, אינכם תהיו תלויים בתכנת ספציפי שיטפל ויתמוך באתר שלו לאחר הבנייה.
  • מהי הרמה של החברה, חשוב לבדוק מה רמת האתרים שבונה חברה לבניית אתרים פוטנציאלית. חשוב לבחור בחברה איכותית שמציגה אתרים טובים ויפים, הלא על כך אתם משלמים.
  • מהו התקציב שלכם – זהו אחד מהפרמטרים הכי חשובים בבואכם להחליט לשכור את שירותיה של חברה לבניית אתרים. לא תמיד כדאי לבנות אתר גדול ויקר לעתים אפשר להתחיל בבניית אתר עם פחות אפשרויות ולפתח אותו רק שהוא מתחיל להכניס רווחים, חברה אמינה תעניק לכם הרבה יותר ביטחון ואחריות לעתיד.

לא כל הנוצץ זהב הוא

אתם עשויים להגיע למשרדיה של חברה לבניית אתרים פוטנציאלית ולגלות טרקלין יוקרתי, צוות של עובדים נחמדים ומסבירי פנים, ייעוץ שיעשה תוך שימוש במילים מפוצצות שתשעים אחוז מתוכם לא תבינו כלל ותרגישו שכאן אתם סוגרים את עסקת חייכם, שימו לב שחברות אלו בדרך כלל מעסיקות פרילנסרים לביצוע התכנות באתר שעלולים להיעלם עם סיום בניית האתר או גרוע יותר להתחלף תוך כדי הבנייה של האתר ואז החברה תאלץ להחליף פרילנסר. לעומת חברה לבניית אתרים אחרת, שמתנהלת ממשרד פשוט למדי, או לעתים קרובות המשרד הוא אינטרנטי בלבד והתכנת הוא שכיר או אחד הבעלים. אל תטעו רבותי – לא כל הנוצץ זהב ולרוב המשרדים היוקרתיים מחפים על שירות גרוע. בדקו המלצות, עבודות, אמינות ופשוט נסו לחוש את הצד השני… האינטואיציה לא תטעה אתכם.

אם אתם מחפשים חברה לבניית אתרים מקצועית אמינה ואיכותית ותעמוד לרשותכם בכל עת ותבנה לכם אתר שמוכר – NETBUY היא פתרון מושלם עבורם.

פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר!

דילוג לתוכן