Google Adwords Certified Google Adwords – התקשר עכשיו והזנק את העסק שלך קדימה! מקם את המודעה שלך בראש דף החיפוש של גוגל במילות החיפוש הרלוונטיות לעסק שלך כבר מהיום הראשון לפרסום הממומן.

הפרסום בגוגול אדוורדס יגרום לאתר שלך להופיע בראש התוצאות בדף החיפוש כך שתקבל חשיפה עצומה לקהל היעד שלך, ניהול נכון של קמפיין מקצועי יגביר את המכירות ויעלה את הרווחים שלך אבל צריך לדעת איך להשתמש בקידום הממומן בגוגל כדי להפיק ממנו את המרב אחרת ההשקעה בפרסום (שיכולה להיות לא קטנה) תרד לטמיון.

התשלום בפרסום הממומן מתבצע רק כשלוחצים על המודעה ועוברים לדף הנחיתה שלך, אתה מחליט מה התקציב היומי והחודשי לקמפיין, המודעה שלך תפסיק להופיע שהתקציב יגמר. המטרה שלנו היא ליצור המרות (טלפונים, רכישות וכו'..) ע"י פילוח קהל היעד (לקוחות פוטנציאלים, אזור גאוגרפי, רימרקטינג, האם הם מגיעים ממחשב נייח או מכשיר נייד וכו…), בחירת מילות מפתח נכונות, יצירת מודעות טובות ודף נחיתה שמניע לפעולה, אנו עושים זאת ע"י תכנון מקצועי של מומחה בעל הסמכה ל-AdWords מטעם גוגל.

כדי לבנות קמפיין נכון שיוביל להמרות ולא לזרוק כסף לחינם התקשרו 077-5020442 או שלחו הודעה עוד היום וקבלו הצעת מחיר עבור בניית קמפיין שיווק ממומן בגוגל אדוורדס לעסק שלכם הכולל:

דילוג לתוכן