קידום אתרים לאחר עדכון גוגל האחרון פינגווין 2.0

"מה קרה לאתר שלי? תמיד הייתי מופיע בתוצאות האורניות של גוגל בדף הראשון במספר מילות מפתח שהביאו לי המון פניות ופתאום………..עפתי לדף 20……" מוכר לכם מאיפה שהוא? אתם לא היחידים שזה קרה להם, לאחר העדכון האחרון של גוגל 70% מהאתרים זזו ממקום המבטחים שלהם בתוצאות וברוב המקרים לא למקום טוב יותר. תחום קידום אתרים שינה לגמרי את אסטרטגיית הקידום ומה שהיה נכון לקידום SEO לפני העדכון כבר לא תקף אחריו?

לאן נעלמו מחליפי הקישורים?

עד היום כולם ידעו שחלק בלתי נפרד מעבודת קידום אתרים הוא השגת קישורים איכותיים לאתר. אז נכנסנו לפורומים ולאתרים המרכזים מקדמי אתרים שמחפשים קישורים לאתרים שלהם וביצענו החלפה. אם שמתם לב, מחליפי הקישורים נעלמו מהשטח לגמרי ואולי נותרו כמה בודדים שלא ממש מעקלים את השינוי של הפינגווין 2.0 . זה לא שלא צריך יותר קישורים לאתר, צריך נוכחות ברשת אבל נוכחות איכותית וטבעית ולא כזו מאולצת ולא קשורה כמו למשל קישור מכתבה על פרחים בתל אביב לאתר שמדבר על אוכל לחתולים….וזו רק דוגמה קטנה הקישורים הפכו לתורה שלמה ומסובכת.

תוכן איכותי היה ותמיד יהיה המלך של גוגל

אם יש משהו שתמיד ילך בתחום של קידום אתרים הוא תוכן איכותי עם ערך מוסף לגולשים. לא חשוב כמה עדכוני פינגווין ופנדה תוציא גוגל – תוכן היה ויישאר המלך. אז נכון שלכתוב זה מרגיז ומפעיל את התאים האפורים, אבל מה לעשות שגוגל אוהב אותו ומה לא נעשה בשביל גוגל ? ואגב, אל תתאמצו בכוח להתאים את הכתבות למנועי החיפוש או תפוצצו אותן במילות מפתח, פשוט תכתבו דברים מהלב ותעניינו את עצמכם, תקבעו נושא ותיצמדו אליו בלי להתפזר- סביר להניח שגם הגולשים ייהנו מהכתבות שלכם וגם מנוע החיפוש.

מנועי החיפוש אוהבים סדר

מנועי החיפוש אוהבים סדר באתרים, הכוונה היררכיה באתר והצגת מפת האתר בצורה טובה ומסודרת. אל תשכחו שהעכביש הוא רק תוכנה וצריך להאכיל אותו בכפית ממש כמו תינוק בן שנה ולהראות לגוגל בדיוק לאן אנחנו מכוונים את האתר שלנו. קידום אתרים טוב מתחיל בתשתית טובה, בקוד נקי, בהיררכיה נכונה באתר ואז הכול יהיה בסדר.

דילוג לתוכן