קידום אתרים אורגני

הקמתם אתר יפה ומעוצב, אפיינתם אותו כהלכה ויש לכם בשורה לגולשים. מה עכשיו? איך ידעו הגולשים על קיומו של האתר? כיצד מפרסמים אותו ויוצרים תנועה ואיך עושים כסף מאתר אינטרנט? אתר אינטרנט משול לחנות ברחוב, אתם יכולים לשכור חנות בלב העיר במקום בו עוברים אלפים ואף עשרות אלפי לקוחות פוטנציאלים או לחילופין חנות במקום נידח אליו איש לא מגיע. כך גם אתר אינטרנט יכול להופיע בתוצאות הדף הראשון באמצעות קידום אתרים אורגני ולמשוך אליו לקוחות פוטנציאליים רבים, או לא להופיע כלל באינדקס.

מהו קידום אתרים אורגני?

כולם מכירים את מנוע החיפוש המפורסם גוגל, בו מחפשים אתרים, שירותים, בעלי מקצוע, מידע, עסקים וכל מה שרוצים. לגוגל יש עשר תוצאות אורגניות בכל עמוד ואותן מעטרות פרסומות ממומנות. איך מגיעים לעשר התוצאות האורגניות בדף הראשון? באמצעות קידום אתרים אורגני. גוגל בוחן את איכות האתר על פי פרמטרים מסוימים וכך קובע מי יהיו האתרים האיכותיים ביותר שיכנסו לעשירייה הראשונה בתוצאות האורגניות שלו.

איך מקדמים את האתר לדף הראשון?

ישנם מספר דרכים מקובלות אותן צריך לבצע על מנת לקדם את האתר לדף הראשון, החל מאופטימיזציה של האתר למנועי החיפוש, יצירת תוכן איכותי ויצירת קישורים איכותיים שיצביעו אל האתר. קידום אתרים אורגני לא מתבצע ביום או יומיים וגם לא בשבוע – שבועיים. קידום אתרים אורגני מצריך עבודה אינטנסיבית של מספר חודשים כדי להביא את האתר לתוצאות הדף הראשון ובייחוד כשמדובר במילות מפתח שהרבה אתרים נלחמים עליהן.

איך בוחרים חברת קידום אתרים?

חברה המתמחה במתן שירות קידום אתרים אורגני מחזיקה בתיק עבודות שכולל הצלחות. אם החלטתם שאתם מעוניינים לקדם את האתר שלכם באמצעות קידום אתרים אורגני, בקשו הצעות מחיר לקידום וראו מה אתם מקבלים בחבילה. כמו כן, תוכלו להתרשם ממילים אותם קידמה החברה ולבחון את הישגיה. אם הכל נראה בסדר – לכו על זה, אין ספק שהדבר ימשוך אליכם לקוחות פוטנציאלים רבים, מה שיגדיל את מכירות העסק שלכם.

מה נעשה בינתיים עד שהאתר יקודם?

בתי עסק רבים מתלבטים בנושא קידום אתרים אורגני, מאחר והתוצאות אינן מיידיות אולם המחיר זול בהרבה מפרסומות ממומנות שנותנות מענה מיידי. ובכן, הפתרון הטוב ביותר הוא לשלב סכום קטן גם בקידום ממומן עד לרגע בו האתר יקודם בתוצאות האורגניות ויביא אליו גולשים. גוגל אנליטיקס מספק את האפשרות לעקוב אחרי תנועת הגולשים ואף מציג דו"ח מפורט אודות נתוני הכניסה לאתר.

דילוג לתוכן