אנחנו מאמינים בכתיבת תוכן שיווקי לאתר

כחלק משירות הקמת אתרי אינטרנט וקידומם במנועי החיפוש, אנו מאמינים שאין צורך להתאמץ מידי כדי לקדם אתר עם מאמרים מאולצים המכילים שלל מילות מפתח שיקדמו את האתר לדף הראשון בתוצאות האורגניות. תוכן שיווקי ואיכותי שמעניין את הגולשים שיגיעו לאתר שלכם ויסחף אותם להיכנס לעוד דף ועוד דף באתר שלכם עשוי לקדם את האתר שלכם לעין ערוך גם מבלי שתשתדלו מידי. האני מאמין שלנו הוא – רק קופירייטר מקצועי שיכתוב את תכני האתר שלך באופן מעניין ומקצועי יוכל באמת להתחבב על הגולשים ועל מנועי החיפוש.

למה כדי להעסיק קופירייטר ליצירת תוכן שיווקי לאתרי אינטרנט?

קופירייטר הוא רעיונאי ותפקידו יצירתי ביותר, שכן הוא אחראי לכתוב את כל החומר הפרסומי והשיווקי לעסקים. כשמדובר באתר אינטרנטי, יש לזכור שזהו הקטלוג הרשמי של בית העסק ולרוב יהיה עשיר במידע כתוב. אך יחד עם זאת, יש לזכור שהגולש הוא חסר סבלנות ורוצה את כל המידע עכשיו ומייד מול עיניו. קופירייט ידע באופן יצירתי לייצר תוכן שיווקי לאתרי אינטרנט ולהעביר להם את המסר בצורה המעניינת והשיווקית ביותר שתגרום לגולש לרצות לרכוש את שירותי בית העסק.

למה כדאי לכתוב דווקא באופן שיווקי?

עסקים רבים נמנעים מלכתוב תוכן שיווקי לאתר שלהם, מהחשש שאתר שהוא יותר מידי פרסומי ירחיק את הגולשים ויפחית את האותנטיות והאמינות שלו. נכון שהחוט דק מאוד בין תוכן שיווקי לבין טקסט פרסומי, אולם אם נותנים את העבודה בידי קופירייט מקצועי, הוא ידע להעביר חומר אותנטי ומעניין ולתבל אותו בהנעה לפעולה חיובית וזאת כמובן רק בסוף הכתבה. במהלך הכתבה עצמה יועבר המידע באופן אמיתי ואמין, יתרונות מול חסרונות וכל מה שגולש צריך לדעת לפני שהוא רוכש מוצר או שירות.

ובשורה התחתונה והמסכמת – תוכן שיווקי יעניק לטקסט עניין רב יותר וישמיע לגולש המתעניין בדיוק את שרצה לשמוע.

אם השתכנעתם שצריך תוכן שיווקי לאתר האינטרנט שלכם כדי שימכור טוב יותר – פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם.

דילוג לתוכן