דף נחיתה

זקוק לקידום מהיר? אתה יוצא במבצע חדש? או נותן שירות חדש בעסק שלך? הדרך הטובה ביותר היא ליצור דף נחיתה (Landing page). זהו למעשה דף ייעודי המציג את המוצר או השירות של בית העסק בצורה הממצה ביותר. דף נחיתה מכיל שדות יצירת קשר אותם ימלא הגולש וישלח לבית העסק. דף נחיתה יקודם אך ורק באמצעות קידום ממומן ויישאר לזמן קצוב ומוגדר מראש. הדף מעוצב על ידי מעצב, כשמתכנת דואג לפרטים הטכניים וקופירייט כותב את התוכן השיווקי.

מתי כדאי דף נחיתה?

רבים מתבלבלים בין דף נחיתה לאתר אינטרנט, אולם אין להשוות בניהם כלל ובכלל ואחד לא מחליף את השני. שכן, תפקידו של אתר להציג את העסק ואת השירותים או המוצרים שהוא נותן בצורה שיווקית ברשת. לעומת זאת, דף נחיתה אמור להציג מבצע מסוים אותו בית העסק מפרסם. דף הנחיתה לא יכלול כמות גדולה של מידע, אלא רק מבצע ממוקד אודות מבצע חם אותו רוצים להביא לידיעת הלקוחות והוא יעוצב באופן אטרקטיבי על ידי חברת עיצוב אתרים

איך מעצבים את הדף?

דף נחיתה מעצבים אצל מעצב גרפי שמכין עבורכם מעין תמונה של 'איך יראה דף הנחיתה'. למלל בדף הנחיתה יש חשיבות נעלה ולכן, יש להיעזר בשירותיו של קופירייט, שיכין עבורכם סלוגן אטרקטיבי ושיווקי במיוחד. כל הרעיון בדף נחיתה הוא ליצור גירוי ליצירת קשר אצל הגולש וממש במספר שניות בודדות.

יוצאים בקמפיין? דפי הנחיתה יעשו עבורכם את העבודה

אם אתם יוצאים במבצע חסר תקדים, אל תפנו את הגולשים אל דף הבית של האתר הראשי שלכם, חבל, כך תפספסו המון לקוחות פוטנציאליים. צרו דף נחיתה ממוקד עבור הקמפיין הספציפי הזה זה יהיה יעיל הרבה יותר ויגדיל את המכירות שלכם לעין ערוך. מדוע? אם תפנה את הגולשים לדף הבית שעמוס במידע אודות בית העסק ומכלול השירותים שהוא מציע, לא בטוח שהגולש יצליח להגיע למבצע אותו אתה מציע. לעומת, דף נחיתה בו לא מוצג מידע רב אלא רק מידע על המבצע.

למה הפכו דפי נחיתה לאטרקטיביים?

דף נחיתה הפך בשנים האחרונות לאחד מהמדיות הפרסומיות החזקות עבור קמפיינים ממוקדים וזאת בשל הסיבות כדלקמן:

  • הניווט בו מוגבל, הגולש אינו מתבלבל ויש הנעה לפעולה מאוד ברורה.
  • דף הנחיתה יצור עבורך לידים איכותיים בלבד, אתה מציע הצעה בעלת ערך ובתמורה ישאיר הגולש את הפרטים שלו ליצירת קשר.
  • דף נחיתה מאפשר שיתוף, כך שאתה יכול להרוויח פרסום ויראלי.
  • דף הנחיתה הנו קצר וענייני ומספר השדות בו מצומצמים.